Farsi | English  
 

   جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


با انديشه سكونشيني راهي جام باشگاه هاي آسيا شديم

سكوي قهرماني جام باشگاه ها را تصاحب مي كنيم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


چهارمين دوره رقابتهاي تكواندو جام باشگاه هاي آسيا در يك نگاه

مراسم افتتاحيه چهارمين دوره رقابتهاي جام باشگاه هاي آسيا برگزار شد

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.

     

خانلرخاني:
سكوي قهرماني جام باشگاه ها را تصاحب مي كنيم

سرمربي تيم شهرداري ورامين گفت: با هدف كسب مقام قهرماني در چهارمين دوره رقابتهاي جام باشگاه ها ي آسيا به مصاف رقيبان مي رويم.

پيام خانلرخاني سرمربي تيم تكواندو شهرداري ورامين در چهارمين دوره رقابتهاي جام باشگاه هاي آسيا، در گفتگو با سايت فدراسيون تكواندو با بيان اين مطلب افزود:

تيم شهرداري ورامين درحالي از صبح امروز در چهارمين دوره رقابتهاي جام باشگاه هاي آسيا و براي كسب عنوان قهرماني به مصاف رقيبان مي رود كه با استفاده از 3 تكواندوكار جوان، انديشه ايستادن بر سكوي قهرماني پاي به شياپچانگ رقابت ها گذاشت.

وي ابوالفضل يعقوبي، اميرحسين شاكري و صادق موسوي را به عنوان تكواندوكاران جوان تيم خود نام برد و گفت: تمامي تكواندوكاران حاضر در تيم شهرداري ورامين در اين دوره از مسابقات از سطح آمادگي بسيار بالايي برخوردار هستند كه اميدوارم با توجه به اين امر، شاهد اجرايي رقابتهايي جذاب و نزديك به هم از سوي هوگوپوشان اين تيم باشيم.

خانلرخاني كه پيش از اين و به همراه تيم جوانه، براي دو بار تجربه حضور در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا را به دست آورده بود،‌ سطح برگزاري اين دوره از رقابتها را بالا عنوان كرد و گفت: در اين دوره از مسابقات سه تيم نخست مسابقات ليگ برتر تكواندو نيز حضور دارند كه اين امر به طور حتم باعث ارتقاء سطح كيفي اين مسابقات خواهد شد.

سرمربي تيم شهرداري ورامين در رابطه به برگزاري ديدارهاي هفته پنجم و ششم از دور برگشت ليگ برتر تكواندو در تاريخ 15 اسفند ماه يادآور شد: تيم شهرداري ورامين تا كنون با پيروزي بر رقيبان صدر جدول جام دوازدهم ليگ برتر را به خود اختصاص داده است كه اميدوارم با تلاش مستمر تكواندوكاران، شاهد تصاحب كاپ قهرماني اين مسابقات باشيم.

تاريخ  ارسال:شنبه 3 اسفند 1392 - 14:58

کد:4812-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 




 





 
  
 Free Page Rank Tool