Farsi | English  
 

   پنجشنبه 8 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


با انديشه سكونشيني راهي جام باشگاه هاي آسيا شديم

سكوي قهرماني جام باشگاه ها را تصاحب مي كنيم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


چهارمين دوره رقابتهاي تكواندو جام باشگاه هاي آسيا در يك نگاه

مراسم افتتاحيه چهارمين دوره رقابتهاي جام باشگاه هاي آسيا برگزار شد

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.

     

چهارمين دوره رقابتهاي تكواندو جام باشگاه هاي آسيا در يك نگاه

چهارمين دوره رقابتهاي تكواندو جام باشگاه هاي آسيا، از سوم اسفندماه به مدت 2 روز در خانه تكواندو برگزار شد.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو؛

چهارمين دوره رقابتهاي تكواندو جام باشگاه هاي آسيا از سوم الي چهارم اسفند ماه با حضور تكواندوكاران 5 تيم خارجي ( باختر و سامسونگ MZ از افغانستان، بصره و كهربا از عراق و هند) و تيم باشگاهي (دانشگاه آزاد، شهرداري ورامين و پاس قوامين) در خانه تكواندو برگزار شد.

روز شنبه سوم اسفند ماه تكواندوكاران شركت كننده در اين دوره از مسابقات در ديدارهاي مقدماتي با يكديگر به رقابت پرداختند؛

- پاس قوامين با نتيجه 4 بر يك بصره عراق را از پيش رو برداشت.

- دانشگاه آزاد با نتيجه 3 بر 2 تيم سامسونگ MZ افغانستان را از پيش رو برداشت.

- ديدار دو تيم كهربا عراق و باختر افغانستان با نتيجه 4 بر يك به صعود باختر به اتمام رسيد.

- دانشگاه آزاد در دومين بازي خود و با نتيجه 3 بر 2 تيم هند را از پيش رو برداشت.

- ديدار دو تيم بصره و كهربا عراق با نتيجه 4 بر يك به صعود بصره به اتمام رسيد.

- شهرداري ورامين با نتيجه 3 بر 2 تيم سامسونگ MZ افغانستان را از پيش رو برداشت.

پاس قوامين چهار بر يك از سد كهرباي عراق گذشت.

دانشگاه آزاد در بازي حساس گروه دوم 3 بر 2 شهرداري ورامين را شكست داد.

در ساير مسابقات هم باختر افغانستان سه بر دو البصره عراق را برد و بازي سامسونگ افغانستان با نماينده هند نيز با نتيجه 4 بر يك به صعود افغانستان به اتمام رسيد.

با پايان ديدارهاي مقدماتي؛

از گروه A تيم هاي پاس قوامين با 9 امتياز و باختر افغانستان با 6 امتياز به مرحله نيمه نهايي صعود كردند.
از گروه B نيز تيم هاي دانشگاه آزاد با 9 امتياز و شهرداري ورامين با 6 امتياز جواز حضور در مرحله بعدي مسابقات را كسب كردند.

روز گذشته يكشنبه چهارم اسفندماه، تيم هاي صعود كننده به مرحله نيمه نهايي به مصاف يكديگر رفتند كه در پايان؛

تكواندوكاران تيم هاي شهرداري ورامين و دانشگاه آزاد پس از پيروزي در ديدار نيمه نهايي، در مرحله فينال با يكديگر به رقابت پرداختند كه در پايان، و با كسب نتيجه مساوي 3 بر 3 در تايم قانوني مسابقه، در راند طلايي رضا حبيبي از تيم دانشگاه آزاد با يك امتياز، بهنام بيات از تيم شهرداري ورامين را مغلوب خود كرد و بدين ترتيب دانشگاه آزاد عنوان قهرماني چهارمين دوره رقابتهاي جام باشگاه هاي آسيا را از آن خود كرد و شهرداري ورامين نايب قهرمان شد.

در ديدار فينال؛ مهدي خدابخشي از تيم دانشگاه آزاد با نتيجه 5 بر يك اميد عميدي از شهرداري ورامين مغلوب خود كرد،‌ ابراهيم مرداني ديگر نماينده دانشگاه آزاد با نتيجه 7 بر 10 در برابر علي شاكري از شهرداري ورامين مغلوب شد، داود عبدالرضايي از تيم دانشگاه آزاد در برابر محمد خمسه از تيم شهرداري ورامين با نتيجه 4 بر 7 مغلوب شد، پوريا عرفانيان از تيم شهرداري ورامين با نتيجه 5 بر 6 در برابر سعيد رجبي از تيم دانشگاه آزاد تن به شكست داد و بازي رضا حبيبي از تيم دانشگاه آزاد و بهنام بيات از تيم شهرداري ورامين با نتيجه 3 بر 4 به سود نماينده دانشگاه آزاد به اتمام رسيد.

رضا ايمان زاده به عنوان سرپرست و مدير فني، سيد نعمت خليفه به عنوان سرمربي و محمد تقي خضرايي به عنوان مربي، تركيب تيم دانشگاه آزاد را در اين دوره از مسابقات تشكيل مي دادند.

پيام خانلرخاني به عنوان سرمربي، مرتضي كريمي به عنوان مدير فني و هاشم زنگنه و حسين كريمي به عنوان مربي، به همراه تيم شهرداري ورامين در اين دوره از مسابقات حضور داشتند.

در ديدار رده بندي اين دوره از مسابقات دو تيم پاس قوامين و باختر افغانستان با يكديگر به رقابت پرداختند كه در پايان تيم پاس با پيروزي 5 بر صفر در برابر نماينده افغانستان، عنوان سومي اين مسابقات را از آن خود كرد و تيم باختر چهارم شد.

در ديدار رده بندي، حسين بيات از تيم پاس قوامين با نتيجه 8 بر 3 ميروايس محمدي از تيم باختر افغانستان را مغلوب خود كرد، رضا نادري با نتيجه 9 بر 2 در برابر سيد مرتضي رضوي از باختر پيروز شد، سيد محمد رفيعي از تيم پاس قوامين با نتيجه 8 بر صفر علي خاوري از باختر را از پيش رو برداشت و بازي عليرضا درويش پور و جلال خدامي از تيم پاس قوامين با عليرضا صفدري و مصطفي نظري از باختر افغانستان با نتيجه 12 بر صفر به سود نمايندگان پاس قوامين به اتمام رسيد.

نوراله خاوري به عنوان سرپرست،‌ مسعود لشگري به عنوان سرمربي، مرتضي سلطاني به عنوان مدير فني و جواد فريدوني و علي نعيمي به عنوان مربي، تركيب تيم پاس قوامين را در اين دوره از مسابقات تشكيل مي دادند.

در پايان اين مسابقات "الاشرهان زابون" از تيم البصره عراق به عنوان بهترين سرپرست مسابقات معرفي شد، عنوان بهترين داور اين دوره از مسابقات به نصراله نصري نژاد از ايران و "دانيل واحه" از لبنان رسيد، سيد نعمت خليفه از تيم دانشگاه آزاد عنوان بهترين سرمربي را به خود اختصاص داد و ابوالفضل يعقوبي از تيم شهرداري ورامين به عنوان فني ترين بازيكن اين دوره از مسابقات معرفي شد.

كاپ اخلاق چهارمين دوره مسابقات جام باشگاه هاي آسيا به تيم هند رسيد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 5 اسفند 1392 - 08:57

کد:4830-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 




 





 
  
 Free Page Rank Tool